З 12.03. по 16.03.2018 року у школі
проходив Тиждень психології «Фарби життя».
На високому методичному рівні проведений районний навчальний семінар-тренінг практичних психологів ЗЗСО І-ІІ ступенів з теми «Профілактика суїцидальної поведінки неповнолітніх».
В рамках практичної частини семінару Оксана Гоменюк, практичний психолог та Олександра Грицан, соціальний педагог, провели заняття-тренінг з учнями 10 класу «Життя-безцінний дар» та ділову гру-диспут з педагогами та практичними психологами «Профілактика суїцидальних проявів школярів».
Учні відпрацьовували навички формування життєвих компетентностей, розглядаючи ситуації, вчилися аналізувати свій емоційний стан, проблеми, що виникають та шукали шляхи їх вирішення гуманними методами.
На високому методичному рівні проведений районний навчальний семінар-тренінг практичних психологів ЗЗСО І-ІІ ступенів з теми «Профілактика суїцидальної поведінки неповнолітніх».
В рамках практичної частини семінару Оксана Гоменюк, практичний психолог та Олександра Грицан, соціальний педагог, провели заняття-тренінг з учнями 10 класу «Життя-безцінний дар» та ділову гру-диспут з педагогами та практичними психологами «Профілактика суїцидальних проявів школярів».
Учні відпрацьовували навички формування життєвих компетентностей, розглядаючи ситуації, вчилися аналізувати свій емоційний стан, проблеми, що виникають та шукали шляхи їх вирішення гуманними методами.
Протягом тижня на перервах з
учнями початкових класів проводилися ігри для зняття емоційної напруги і
покращення настрою «У кого м’яч», «Чарівні слова». Створенню позитивних емоцій
сприяли хвилинки психології перед початком та після навчальних занять. Діти, які йшли до школи, мали можливість
за допомогою «смайликів» зобразити свій
настрій на «Веселці настрою».
Учні 1-5 класу презентували колажі «Портрет нашого класу». Серед учнів
1-4 класів було проведено конкурс малюнків на тему: «Мій настрій» і «Моя мрія».
Найбільш цікавими були малюнки Горін Ілони, Максимишин Марти, Фем’як Марти (2
клас), Горен Діани, Гери Тараса, Рак Орисі (3 клас).
Гра «Слідопити» серед учнів 5-8 класів сприяла розвиткові комунікативних здібностей та навичок
самоорганізації на спільну діяльність, показала, що справжніми знавцями
шкільного життя є учні 8 класу, які дали на запитання максимальну кількість
правильних відповідей,.
Ефективними були навчальні заняття з елементами тренінгу: «Поговоримо про емоції» (1-2 класи), «Успішна людина – успішна у всьому» (10-11 класи), конференція «Психологія кольору» (7-8 класи). Проведені вправи сприяли формуванню у школярів лідерських якостей, прагнення до самопізнання, створенню позитивного емоційного настрою.
Заняття з учнями девіантної поведінки «Оминаймо гострі кути» (6-7
класи.) формувало конструктивні навички
спілкування, вміння взаємодіяти з однокласниками, педагогами, батьками.
Вся система заходів сприяла розширенню і поглибленню знань з психології,
формуванню активної життєвої позиції, тісної співпраці з учнівським парламентом
школи, педагогічним колективом, сприяли ввічливому спілкуванню з ровесниками та
дорослими, формували чуйність, доброзичливість, виховували бажання зростати добрими,
справедливими, милосердними людьми.
Немає коментарів:
Дописати коментар