Напрями роботи соціального педагога в школі:
- психологічна підготовка до навчання у школі;
- адаптація дітей до умов перебування у навчально-виховному закладі;
- організація роботи з “важкими” дітьми;
- професійне самовизначення старшокласників;
- організація роботи з обдарованими дітьми та дітьми з творчими здібностями;
- сприяння психологічному здоров’ю дітей, підлітків та педагогів
- попередження суїцидальної поведінки дітей та підлітків, насильницьких дій у родині та навчально виховному закладі;
- організація роботи з дітьми пільгового контингенту;
- методична робота.
- адаптація дітей до умов перебування у навчально-виховному закладі;
- організація роботи з “важкими” дітьми;
- професійне самовизначення старшокласників;
- організація роботи з обдарованими дітьми та дітьми з творчими здібностями;
- сприяння психологічному здоров’ю дітей, підлітків та педагогів
- попередження суїцидальної поведінки дітей та підлітків, насильницьких дій у родині та навчально виховному закладі;
- організація роботи з дітьми пільгового контингенту;
- методична робота.
Види роботи соціального педагога в школі:
діагностична робота; прогностична робота; консультаційна робота; соціально-перетворювальна робота; профілактична (просвітницька) робота; навчальна діяльність; організаційно-методична робота; зв’язки з громодськістю.
В школі за участю соціального педагога організована робота з соціального захисту дітей пільгових категорій, до яких належать:
- діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування;
- діти-напівсироти;
- діти, реєстрація яких проведена згідно зі ст.135 Сімейного Кодексу України;
- діти, постраждалі внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС;
- діти-інваліди;
- діти з багатодітних родин;
- діти з малозабезпечених родин.
- діти-напівсироти;
- діти, реєстрація яких проведена згідно зі ст.135 Сімейного Кодексу України;
- діти, постраждалі внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС;
- діти-інваліди;
- діти з багатодітних родин;
- діти з малозабезпечених родин.
Питання, за якими можна звертатися до соціального педагога:
— формування гуманних відносин між учнями та педагогами;
— охорона і захист прав та інтересів дітей;
— вивчення особливостей особистості учня, соціальної ситуації розвитку та умов життєдіяльності;
— вияв інтересів та потреб, проблем і труднощів дітей та підлітків;
— створення атмосфери психологічного комфорту для учнів у навчальній та позанавчальній діяльності;
— організація та координація різних видів позанавчальної діяльності дітей і підлітків;
— попередження конфліктів в учнівських колективах;
— допомога у професійному самовизначенні;
— орієнтація учнів на здоровий спосіб життя;
— профілактика правопорушень серед неповнолітніх, робота з учнями “групи ризику”;
— взаємодія з педагогами, психологами, батьками або опікунами для надання допомоги учням.
Нормативно-правова база
Всеукраїнські безкоштовні
телефони довіри
·
Всеукраїнська дитяча лінія
«Телефон довіри» 8 800 500 21 80
· Консультація з питань всиновлення,
створення дитячого будинку сімейного типу або прийомної сім'ї 8 800 50 543 30
· Національна «гаряча лінія» з питань
насильства та захисту прав дітей 8 800 500 33 50
· Національної лінії Телефону Довіри з
проблем ВІЛ/СНІД 8-800-500-45-10
· Цілодобово, анонімно, безкоштовно Національна «гаряча лінія» по
запобіганню торгівлі людьми 8 800 500 22 50
Немає коментарів:
Дописати коментар