"Виховання - важлива справа, ним вирішується доля людини"
Виховна проблема школи: "Виховувати всебічно розвинену особистість з високим національно-культурним потенціалом, на основі вивчення звичаїв, традицій та обрядів"
У ШКОЛІ ВІДБУВАЄТЬСЯ МОРАЛЬНЕ СТАНОВЛЕННЯ УЧНІВ, ФОРМУВАННЯ В НИХ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ, ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ.
Система виховної роботи школи заснована на ідеї педагогіки життєтворчості, сприяє становленню і розвитку особистості школяра, створенню ситуації успіху та самореалізації дитини. У шкільному закладі створено освітній простір виховання підлітків: виховання в атмосфері добра і творчості, взаємодопомоги і взаємоповаги, що дає суспільству модель ціннісних відносин.
ПРІОРИТЕТНИМ
У ВИХОВНІЙ РОБОТІ ЗАКЛАДУ Є:
§ реалізація особистісно
орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі;
§ збереження морального,
психічного та фізичного здоров'я підростаючого покоління;
§ виховання патріотизму,
громадських якостей особистості;
§ забезпечення
педагогічних умов для соціалізації школярів, виховання в них життєвої
компетентності.
ЗМІСТ ВИХОВАННЯ :
§ Ціннісне ставлення
особистості до суспільства і держави;
§ Ціннісне ставлення
особистості до людей;
§ Ціннісне ставлення
особистості до себе;
§ Ціннісне ставлення
особистості до природи;
§ Ціннісне ставлення
особистості до мистецтва;
§ Ціннісне ставлення
особистості до праці.
ВИХОВНУ
ДІЯЛЬНІСТЬ СПРЯМОВАНО ЗА ПРИНЦИПАМИ:
§ системності;
§ національної
спрямованості;
§ гуманізації та
демократизації;
§ творчої діяльності;
§ самостійності і
самореалізації;
§ врахування інтересів,
запитів різних категорій учнів.
ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ
РЕАЛІЗУЮТЬСЯ В ПРОЦЕСІ ОРГАНІЗАЦІЇ :
§ навчально-виховної
діяльності;
§ позаурочної та
позакласної діяльності;
§ позашкільної освіти;
§ роботи органів
учнівського самоврядування;
§ взаємодії з батьками,
державними установами.
Виховна проблема школи: "Виховувати всебічно розвинену особистість з високим національно-культурним потенціалом, на основі вивчення звичаїв, традицій та обрядів"
Зразок виховного плану для класних керівників
Проект-презентація виховної програми
Теоретичні засади роботи класного керівника
Тренінг "В пошуках оптимальних варіантів роботи"
Циклограма проведення бесід з попередження дитячого травматизму
План заходів протидії булінгу
Порядок реагування на доведені випадки булінгу
Порядок подання та розгляду заяв
Немає коментарів:
Дописати коментар