Тиждень математики

 З 12 по 15 березня у школі проходив Тиждень математики, метою якого було популяризація математичних знань та підтримка талановитих учнів під керівництвом учителів Василевич М.І. та Макаряк Н.І.. 

У рамках тижня були проведені різноманітні заходи, зокрема цікаві активні ігри серед учнів 5-6 класів такі як «Хрестики-нулики», «Логічна руханка» та «Утвори різні кути за допомогою мотузок», де учні швидко ухвалювали рішення, розвивали логічне мислення, творчу активність, командну єдність. У ході гри «Математичне доміно» учні показали уміння будувати стосунки, висловлювати й аргументувати власні думки. Під час проведення QR-квесту школярі розвивали свої пізнавальні компетентності.

Надзвичайно захопливо здобувачі освіти визначили Міжнародний день числа "Пі", який розпочався переглядом анімації «Чим є число ПІ?» та музичною хвилинкою «Музика числа π». Учні 9 класу провели цікавий експеримент «Голки Бюффона», в ході якого у дивовижний спосіб отримали наближення числа π, використовуючи теорію ймовірностей. Учні 7 класу розгадували парадокс «Зникнення клітини», активно брали участь у грі «π -пазли», де учні розв’язували нестандартні задачі, головоломки, судоку, показавши наполегливість у розв’язуванні складних задач.

Творчо і організовано учні 2-6 класів взяли участь у проекті «Математична майстерня», де виготовляли різні геометричні фігури  з паперу, лего, дерев’яних паличок,  в результаті якої була організована виставка робіт, до якої долучилися учні 11 класу з презентацією буклетів математичної інфографіки.
Активно долучилися також учні початкових класів (учителі Рак С.І., Дорош М.В., Александрович І.І.), серед яких проводилась ігрове поле «Шустріки. Лабіринти. Розмальовки. Живі приклади», де школярі проявили творчість, навички швидкого рахунку, логіку мислення.

Щодня протягом тижня  проводились математичні п’ятихвилинки серед 1-11 класів, де учні розв’язували анаграми та кросворди, фокуси, загадки, ребуси, головоломка Льюїса Керрола - не відриваючи олівця, зламай код, пі-тріо, задачі з життя, де учні мали змогу проявити логіку, кмітливість, швидкість, неординарність мислення, уміння швидко проводити математичні операції з числами.
У результаті ми переконалися, що будь-яка діяльність дитини буде успішною тоді, коли вона здійснюється без примусу і дарує радість відчути себе переможцем, творцем.
#Міжнародний день числа пі
#Міжнародний день математики


     
 

  





Немає коментарів:

Дописати коментар