К. Д. Ушинський писав: «Учитель як фахівець живе доти, доки вчиться». Сприяти педагогу в цьому — основна функція внутрішньошкільної методичної роботи.
Якість навчально-виховного процесу школи, його результати певною мірою залежать від учителя, його теоретичної підготовки, педагогічної та методичної майстерності.
Методична робота – це робота, яка сприяє поліпшенню фахової підготовки педагогічних кадрів у школі, спонукає кожного вчителя до підвищення свого фахового рівня; сприяє взаємному збагаченню членів педагогічного колективу педагогічними знахідками, дає змогу молодим учителям вчитися педагогічної майстерності у старших і досвідченіших колег, забезпечує підтримання в педагогічному колективі духу творчості, прагнення до пошуку.
Завдання методичної роботи: підвищення наукового рівня вчителя: підготовка вчителя до засвоєння ним змісту нових програм і технологій їх реалізації; постійне ознайомлення з досягненнями психолого-педагогічних дисциплін і методик викладання; вивчення і втілення у шкільну практику передового педагогічного досвіду, творче використання перевірених рекомендацій: збагачення новими, прогресивними і досконалими методами і засобами навчання; постійне вдосконалення навичок самостійної роботи вчителя, надання йому кваліфікаційної допомоги як у питаннях теорії, так і в практичній діяльності, у підвищенні результативності його педагогічної.
Форми роботи:
1.Відкриті уроки.
2. Взаємовідвідування вчителями уроків.
3. Предметні методичні об'єднання вчителів або предметні комісії.
4. Творчі групи.
5. Семінари-практикуми.
6. Педагогічні читання.
7. Спільне вивчення програм, підручників, методичних посібників, психолого-педагогічних вимог до уроків, дидактичних принципів і шляхів їх реалізації.
8. Творчі звіти вчителів.
Методична проблема, над якою працює школа: "Інноваційна діяльність педагога у системі компетентісно спрямованої соціальної і життєвої практики в загальноосвітніх навчальних закладах та позашкільній освіті".
1.План методичної комісії вчителів початкового навчання.
Тема: "Компетентісний підхід до навчання школярів початкових класів"
2.План методичної комісії вчителів природничо-математичного циклу.
Тема: «Формування та вдосконалення професійної компетентності творчого педагога як умова забезпечення розвитку життєвих компетентностей особистості»
3.План методичної комісії вчителів гуманітарного циклу.
Тема:
Якість навчально-виховного процесу школи, його результати певною мірою залежать від учителя, його теоретичної підготовки, педагогічної та методичної майстерності.
Методична робота – це робота, яка сприяє поліпшенню фахової підготовки педагогічних кадрів у школі, спонукає кожного вчителя до підвищення свого фахового рівня; сприяє взаємному збагаченню членів педагогічного колективу педагогічними знахідками, дає змогу молодим учителям вчитися педагогічної майстерності у старших і досвідченіших колег, забезпечує підтримання в педагогічному колективі духу творчості, прагнення до пошуку.
Завдання методичної роботи: підвищення наукового рівня вчителя: підготовка вчителя до засвоєння ним змісту нових програм і технологій їх реалізації; постійне ознайомлення з досягненнями психолого-педагогічних дисциплін і методик викладання; вивчення і втілення у шкільну практику передового педагогічного досвіду, творче використання перевірених рекомендацій: збагачення новими, прогресивними і досконалими методами і засобами навчання; постійне вдосконалення навичок самостійної роботи вчителя, надання йому кваліфікаційної допомоги як у питаннях теорії, так і в практичній діяльності, у підвищенні результативності його педагогічної.
Форми роботи:
1.Відкриті уроки.
2. Взаємовідвідування вчителями уроків.
3. Предметні методичні об'єднання вчителів або предметні комісії.
4. Творчі групи.
5. Семінари-практикуми.
6. Педагогічні читання.
7. Спільне вивчення програм, підручників, методичних посібників, психолого-педагогічних вимог до уроків, дидактичних принципів і шляхів їх реалізації.
8. Творчі звіти вчителів.
Методична проблема, над якою працює школа: "Інноваційна діяльність педагога у системі компетентісно спрямованої соціальної і життєвої практики в загальноосвітніх навчальних закладах та позашкільній освіті".
1.План методичної комісії вчителів початкового навчання.
Тема: "Компетентісний підхід до навчання школярів початкових класів"
2.План методичної комісії вчителів природничо-математичного циклу.
Тема: «Формування та вдосконалення професійної компетентності творчого педагога як умова забезпечення розвитку життєвих компетентностей особистості»
Тема:
Немає коментарів:
Дописати коментар